Hur det går för mig

Vill bara skriva lite fort,

Maten går rent sagt ut åt skit. Känns som om jag aldrig kommer kunna gå ner i vikt för tillfället. Har inte gjort det dem senaste 2 månaderna. Skit störande. Vet inte vad jag ska göra. Vikten står fortfarande på 54 kilo och jag orkar inte ha det såhär längre.
Men annars är allt bra. Det går bra i skolan, kompisarna, mamma och pojken. Hoppas bara det med maten löser sig. Vet verkligen inte vad jag ska göra, känner mig inte så motiverad för tillfället nu heller. Kanske bara borde ha en dag då jag hetsar i mig en massa skit, mår as illa efteråt vilket kommer leda till att jag aldrig kommer vilja äta något onyttigt igen? Kanske nåt i den stilen haha,
Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: i

Blogg.se ville inte låta mig veta att du hade kommenterat och berättat om den här bloggen, så jag hittade det först nu när jag rensade mailen! Jaja, bättre sent än aldrig antar jag? ;) Kram på dig!

2011-11-30 @ 16:36:10
URL: http://stulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0