Kort Uppdatering

Hej på er fina läsare.

Idag har varit en bra dag. Till frukost blev det gröt, till lunch en liten baquette macka, till middag en mellan portion köttbullar m kokt potatis & grönsaker och till kvällsmål blev det 2 mandariner och en näve nötter och russin. Nötterna, men särskillt russinen kändes dock rätt onödigt. Kaloriebomber... men men.

En grej jag har tänkt på är att mitt mål är ju att bli smal.. eller hur? Och sen tänker jag "men vad fan, följer jag bara mitt träningsschema och äter nyttigt så kommer jag faktiskt nå mitt mål tillslut" Finns inga genvägar, finns inget som kommer göra så att det går fortare (jo genom att inte faila gång på gång). Just do it.

Hur går det för er? Kram ♥


2a6t303_largeTumblr_luhb05st7r1qlua8yo1_500_large






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0